5 idei de meniuri pentru a slăbi ușor în această iarnă

Zile mai scurte şi lipsite de energie, stări de oboseală, de depresie chiar…. Sezonul rece ne pune cel mai adesea sănătatea, vitalitatea dar şi greutatea la grea încercare. Pe ce alimente sau pe ce tipuri de meniuri ar trebui să mizezi pentru a slăbi cât mai uşor şi pentru a-ţi regăsi vitalitatea?

Superalimentele care te ajută să faci faţă iernii cât mai uşor. Pentru a lupta contra oboselii hibernale, cel mai bine ar fi să îţi faci plinul de vitamine, mai ales de citrice şi de fructe exotice. Le poţi consuma sub formă de sucuri smoothie, sub formă de sucuri proaspăt stoarse…

Iar în perioada rece peştele gras este aliatul perfect pentru a-ţi face plinul de vitamina D. Nu intra însă în panică. Nu va trebui să consumi ulei din ficat de peşte. Heringul, somonul, macroul, somonul sau sardinele sunt delicioase şi benefice pentru sănătate.

Farfuria ta ar mai trebui să conţină fructe şi legume, mai ales rădăcinoase, cucurbitacee şi dovlecei. Ideale pentru a-ţi face plinul de vitamine, de minerale şi de fibre.

Nu uita nici de cereale sau de fructele uscate perfecte pentru a aduce organismului energia de care are nevoie pentru a face faţă frigului.

Vrei câteva idei de meniuri pline de vitamine, delicioase şi echilibrate. Ia notiţe.

Meniul numărul unu- salată de năut şi ceapă roşie, tartă quiche fără aluat, cu praz şi spanac şi o portocală roşie.

Meniul numărul 2- o supă cremă mai light de ciuperci, fileuri de macrou la grătar cu muştar şi cartofi preparaţi pe aburi şi măr copt cu scorţişoară.

Meniul numărul 3- salată de măcriş, sfeclă, nuci şi avocado, grâu cu pui, cu dovlecel şi vinete şi brânză proaspătă de vaci.

Meniul numărul 4- supă cremă de conopidă, tartă cu peşte, mai bine zis, parmentier cu peşte, compot de gutui cu mere, fără zahăr.

Meniul numărul 5- supă de linte cu chimion, friptură de ton la grătar, cu spanac şi lămâie, salată de kiwi, portocale şi mango.

Faci un comentariu sau dai un răspuns?