Ai nevoie și tu de un regim colorat!

Alegand alimentele colorate, vei alege o multime de beneficii aduse de mama natura. Deci daca vrei sa te bucuri de cea mai buna stare de sanatate, ai nevoie de un regim colorat.

Cu alte cuvinte, pentru o sanatate de fier, ai nevoie de un plus de culoare la tine in farfurie. Cercetatorii de la Universitatea Cambridge, au ajuns la concluzia ca o buna alimentatie te ajuta sa lupti mai eficient contra cancerului, fata de suplimentele alimentare. Nutrientii din mancare sunt digerati mai lent si sunt mult mai usor de asmiliat de catre organism.

Portocaliu si galben – piersici, caise, pepene galben, cartofi dulci si mango. Fructele si legumele in nuante de galben si de portocaliu contin carotenoizi, pigmenti liposolubili care coloreaza absolut totul. Morcovii te vor ajuta sa lupti contra maladiilor cardiovasculare si iti vor intari sistemul imunitar. Combat de asemenea formarea de tumori si vor favoriza comunicarea intre celule.

Verde – broccoli, avocado, varza, dovlecei, fasole, salata, praz, mazare, patrunjel, kiwi sau tibuleta.

Cele mai verzi legume contin o multime de nutrienti excelenti pentru sanatate. Aici intra luteina, zeaxanthina sau betacarotenul care permit reducerea riscurilor de a suferi de degenerescenta maculara, de Alzheimer, de dementa sau boli cardiovasculare. Alege de exemplu, o salata cu struguri si kiwi, pentru un plus de luteina.

Rosu – varza rosie, cirese, struguri, ardei, rodie, ridichi, capsuni, rubarba, zmeura, rosii si pepene verde. Alimentele rosii sunt foarte bogate in vitaminele A si C, dar isi datoreaza culoarea minunata licopenului si antocianinelor. Vei favoriza astfel digestia si vei favoriza actiunea antioxidantilor.

Violet – mure, vinete, prune, struguri- fructe si legume minunate care protejeaza de maladiile hepatice, reduc tensiunea arteriala si favorizeaza o actiune anti-inflamatorie. De asemenea, alimentele in nuante de violet contin cantitati importante de resveratrol care combate riscurile maladiilor vasculare si ajuta in acelasi timp memoria. Poti apela si la vinul rosul care dilata vasele de sange si are grija de inima.

Alb – banane, conopida, usturoi, ghimbir, ceapa, praz si napi. Legumele albe contin un nivel ridicat de canthaxanthina. Aceste alimente cu importante proprietati anti-inflamatorii reduc riscurile de a suferi de cancer si de boli cardio-vasculare.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *