Obiceiurile de dimineață care dăunează pierderii în greutate

Dimineața stabilește starea de spirit pentru toată ziua. Obiceiurile care s-au format pe parcursul anilor pot dăuna sănătății și pierderii în greutate. Prin urmare, este necesar să vă analizați dimineața și să scăpați de obiceiurile proaste.

Cele mai dăunătoare obiceiuri de dimineață

Care sunt cele mai nocive obiceiuri de dimineață? Nu faceți exerciții. Exercitiile dimineata ajuta la accelerarea metabolismului, imbunatatirea dispozitiei si invigorarea. Exercitiile ajută la arderea mai multor calorii în comparație cu activitatea fizică de seară. Prin urmare, este mai bine să setați alarma cu cincisprezece minute mai devreme și să faceți exerciții dimineața.

Un obicei foarte prost: săritul peste micul dejun. Este de dorit să mănânci dimineața. Cel mai bine este să alegi cereale, omletă, clătite sau sandwich-uri. Dacă nu doriți să mâncați deloc, puteți consuma un smoothie, o salată de legume sau fructe. Apoi, o mica gustare dupa micul dejun ar fi bine venita. Faptul este că masa de dimineață contribuie la accelerarea metabolismului.

Nu ar trebui să te pregătești să lucrezi în întuneric. Este mai bine să deschideți perdelele și să obțineți o mică parte din lumina soarelui. Este necesar ca corpul să fie plin de veselie.

Pentru obiceiurile de dimineata, foarte daunatoare este folosirea sucului ambalat sau cafeaua cu calorii inalte, cu crema si zahar. Sucurile conțin mult zahăr și aproape nicio substanță valoroasă. O cafea cu aditivi este o băutură foarte calorică. De aceea, sucul trebuie consumat numai proaspăt stors, iar cafeaua trebuie să fie băută fără zahăr și cremă.

Ce previne pierderea in greutate?

Pierderea în greutate este un proces lung, care necesită o abordare integrată, voință și răbdare. Obiceiurile proaste de dimineață pot interfera cu acest proces și îl pot întârzia.

Băutul unui pahar de apă, dimineața pe stomacul gol este un obicei simplu care este adesea uitat. Apa ajuta la imbunatatirea metabolismului, incepe toate procesele metabolice, imbunatateste digestia. În apă, puteți adăuga suc de lămâie, dacă doriți. Dacă uitați de acest obicei bun, scăderea în greutate va încetini.

Incercati sa nu mâncați dulciuri sau prajituri la prânz sau gustări. Acesta este, de asemenea, un obicei prost care previne pierderea in greutate. Este mai bine să mănânci câteva clătite, două tablete de ciocolată neagră sau fursecuri cu fulgi de ovaz dimineața. Astfel, caloriile sunt arse mai repede. Mai mult, porțiuile ar trebui să fie reduse.

Ce altceva previne pierderea in greutate? Mâncând aceeași lucru dimineața. Mananci constant cereale și bei ceai verde? Aceasta este o mâncare utilă, cu toate acestea, organismul se obișnuiește cu ea și în câteva săptămâni acele kilograme în minus nu se mai întâmplă. În plus, organismul nu primește suficiente elemente nutritive. La urma urmei, dimineata trebuie sa mananci nu numai carbohidrati complecsi, ci si proteine. Prin urmare, micul dejun ar trebui să fie diferit. De exemplu, luni: fulgi de ovăz cu fructe de padure, ouă și ceai, marti: ouă amestecate cu legume, iaurt cu cereale și suc, miercuri: un sandwich făcut din pâine integrală, brânză, roșii și pătrunjel.

Încercați să nu vă treziți prea târziu. Prea mult somn duce la o creștere a cantității de hormon numit cortizol. Și poate provoca un sentiment de foame. Ca urmare, după trezire, există dorința de a mânca mai mult. Prin urmare, este mai util să vă treziți la ora 7 sau la 8 dimineața decât la 9 sau 10. Dar trebuie amintit că o lipsă de somn poate provoca un set rapid de kilograme în plus. Prin urmare, timpul optim pentru a se dedica somnului este de 7-9 ore.

Scăderea în greutate poate încetini dacă nu vă faceți cântărirea obișnuită. Dacă vă cântăriți în fiecare dimineață, este mai ușor să vă controlați greutatea. Puteți analiza ceea ce ati consumat cu o zi înainte, de ce a fost adăugat un kilogram suplimentar sau de ce kilogramele stau pe loc. Astfel greutatea este mai ușor de controlat. Dacă te cântărești o singură dată pe săptămână, este imposibil să se spună exact de ce au avut loc anumite modificări. Prin urmare, nu uitați de cântărirea dimineața.

Emoții pozitive de dimineață

Separat, trebuie spus despre starea de spirit. Emoțiile pozitive ajută la reglarea nu numai pentru ziua de lucru, ci și pentru pierderea în greutate. Starea de spirit excelentă, emoțiile pozitive, veselia dimineața sunt foarte importante. Emoțiile pozitive sunt necesare pentru a pierde în greutate. Dacă o persoană primește o mulțime de emoții pozitive, pofta de mâncare devine minimă, sentimentul de foame nu durează în mod constant. La urma urmei, energia este îndreptată spre alte lucruri și proiecte interesante. De aceea, o persoană își amintește foamea nu atunci când vede ceva gustos, ci când doreste cu adevărat să mănânce.

Cum să vă placă dimineața? Puteți bea o ceașcă de cafea aromată, puteți admira zorii, puteți include muzică energică veselă. Toată lumea poate găsi de la sine ceea ce îi place mai mult. Acest lucru ar trebui să fie un obicei bun de dimineață, care ajută la pierderea în greutate și de a lucra în mod eficient. Un astfel de obicei bun vă ajuta să simțiți bucuria dimineața și să trăiți o zi fericită.

Deci, există obiceiuri proaste de dimineață, care nu numai că interferează cu pierderea în greutate, dar sunt, de asemenea, periculoase pentru sănătate. Prin urmare, merită analizată dimineața și introducerea obiceiurilor bune în viață. Apoi, pierderea în greutate va fi mai eficientă, iar viața va fi mai ușoară și mai distractivă.

Lasă un răspuns